Nowy logotyp MSM Mońki

Miło nam zaprezentować nową odsłonę logotypu. Odświeżone logo MSM Mońki przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.

- Zmiana logotypu firmy jest bardzo ważnym wydarzeniem w naszej działalności. To kolejny krok do dalszych zmian, umacniania dotychczasowej pozycji na rynku oraz kontynuacja kierunku rozwoju firmy, którym jest dostarczanie wysokiej jakości produktów mlecznych – komentuje Krzysztof Doliński, Dyrektor Handlowy z MSM Mońki.

Zaprezentowany logotyp stopniowo będzie zastępował dotychczasowy, obecny na produktach, stronie internetowej, dokumentach firmowych oraz sukcesywnie wprowadzanych materiałach reklamowych.

Nie jest to jednak koniec zmian. Niebawem marka zaprezentuje kolejne nowości. Za projekt i realizację nowego logotypu odpowiadała agencja Commplace, która od wielu lat wspiera markę w działaniach marketingowo- wizerunkowych.

Zobacz inne